Case: Euroman vintermagasin – Danmark i de kolde måneder
Danmark om sommeren skriver næsten sig selv: lune aftener på terrassen i sommerhus, bare tæer i sandet, danske jordbær, grill og gårdbutikker. Men hvad kan Danmark – og Aarhusregionen – om vinteren? Og er der oplevelser der gør sig ekstra godt, når temperaturen daler?


Sammen med 10 andre destinationsselskaber, har VisitAarhus for 2. år i træk samarbejdet med Euromans redaktion om at lave en trykt særudgivelse, som sætter spot på Danmark i de kolde måneder. For Danmark lukker bestemt ikke ned, selvom det bliver mørkere, og udgivelsen skal være med til at guide danskerne til de steder og oplevelser, som er et besøg værd - også selvom temperaturen rammer frysepunktet.
I vintermagasinet finder man bl.a. guidestof fra Aarhusregionen om gastronomi, oplevelser og overnatning, tværgående fortællinger om vinterbadning og badehoteller samt caseinterviews der går i dybden med, hvad der er særligt interessant at opleve om vinteren.
Euroman vintermagasin bliver, udover i Euroman, også distribueret med magasinerne GASTRO, Eurowoman og Rum.
Derudover ligger et uddrag af Aarhusregionens del af magasinet også online, hvor endnu flere potentielle gæster kan blive mødt af indholdet. Se artiklen her.

Om magasinet
Lancering: December 2024
Målgruppe: Euromans læsere. Magasinet udkommer i både løssalg og til abonnenter. Dette giver et kanalmix, der når ud til 525.000 danskere læsere (Gallup september 2023).
Markeder: Danmark