Udtalelse: Michael Stensgaard, DGI Herning

Statement
I 2013 gennemførte VisitHerning og Bergman Smit i samarbejde med DGI Huset Herning forløbet "Det gode værtskab", hvor samtlige medarbejdere i huset har arbejdet målrettet med proaktivt og værdiskabende værtskab. Formålet med forløbet var, at lederne og medarbejderne fik konkrete værktøjer som ved hjælp af træning på jobbet blev implementeret i medarbejdernes hverdag.

DGI Huset Hernings udbytte
Gennem forløbet ” det gode værtskab ” har samtlige ansatte fået en indsigt i ,  og nogle konkrete værktøjer til  hvordan man som individ kan påvirke kunden til både at købe mere samt øge tilhørsforholdet til vores virksomhed.

Det har været særdeles positivt at der i forløbet har været indlagt  flere opfølgninger samt praktisk træning for den enkelte i dennes daglige virke, for på denne måde at sikre det tillærte også virker i praksis.

Kursusforløbet har været præget af entusiasme  både fra underviser samt kursister og Merete Bergman Smit formår gennem indlevelse samt vekslen mellem dialog og praktiske opgaver,  til stadighed at fastholde samtlige ansatte. 

Som virksomhed har vi allerede mærket et synligt resultat af forløbet og jeg er overbevist om at vi her igennem har fået støbt en ” platform” for det gode værtskab til DGI Huset Hernings ansatte. 

Michael Stensgaard
Direktør
DGI Huset Herning

Del denne side

ErhvervsturismeAkademiet

Forside: ErhvervsturismeAkademiet

Værtskab i din virksomhed

Det gode værtskab i din virksomhed