Udtalelse: Laila Qvist, Kystvejens Hotel og Konferencecenter

Statement
I 2013 gennemførte VisitHerning og Bergman Smit i samarbejde med Kystvejens Hotel og Konferencecenter forløbet "Det gode værtskab", hvor samtlige medarbejdere har arbejdet målrettet med proaktivt og værdiskabende værtskab.

Formålet med forløbet var, at lederne og medarbejderne fik konkrete værktøjer som ved hjælp af træning på jobbet blev implementeret i medarbejdernes hverdag. 

Kystvejens Hotel og Konferencecenters udbytte
Vores værdier er blevet stærkt integreret i hverdagen og alle medarbejdere kender og forstår hvad visionen og missionen for Kystvejens Hotel og Konferencecenter er. De enkelte medarbejdere har fået større forståelse for forskelligheder i afdelinger og indsigt i egne styrker og kvaliteter. 

Vi har fået defineret hvad vores USP er og fået sat ord og handling på, hvad vi mener med kvalitet og service. Nye tiltag er iværksat, således at vi vi er med til at skabe mere værdi for vores gæster under deres ophold. Vi har fået større fokus på mersalg med målbare indikatorer.

Laila Qvist
Direktør
Kystvejens Hotel og Konferencecenter

Del denne side

ErhvervsturismeAkademiet

Forside: ErhvervsturismeAkademiet

Værtskab i din virksomhed

Det gode værtskab i din virksomhed