Digitalt seminar

Gratis digital kompetenceudvikling

Seminar og kurser: Digital Vækst 2013 - strategisk rådgivning og praktiske redskaber

Digital Vækst 2013 er en kursusrække, der fokuserer på hvordan din virksomhed kan arbejde struktureret med sociale medier. Kursusrækken blev startet med et indledende seminar, d. 3. april. I forlængelse af seminaret kommer der en længere kursusrække inden for digitalisering, hvor du kan tilmelde dig de moduler, som du finder relevante for dig og din virksomhed.

Blandt andet bliver der fokuseret på digital strategi, og der bliver også afholdt målrettede kurser omkring mulighederne på Facebook, LinkedIn samt hjemmeside. Du kan læse mere om de resterende kurser samt nedenfor:

Alle kurser og seminar under Digital Vækst 2013 er udarbejdet i samarbejde med Seismonaut.

Tidligere kurser inden for kursusrækken:

Seminar: 3. april 2013

Kursus i strategi for digital tilstedeværelse

Facebook

LinkedIn

Hjemmeside

Hvem kan deltage?

Alle, der arbejder med eller er i berøring med erhvervsturisten under opholdet. 

Konkret vil det sige: 

- hoteller

- restauranter

- attraktioner/event

- steder med mødefaciliteter

- PCO'ere

- turist-/destinationskontorer der arbejder med erhvervsturisme

Seminaret henvender sig til ledere samt medarbejdere, der spiller en rolle i forhold til virksomhedens digitale tilstedeværelse.  

Del denne side

ErhvervsturismeAkademiet

Forside: ErhvervsturismeAkademiet

 

 

 

Udtalelser om Digital Vækst

”Inden vi var med i Digital Vækst forløbet, var vi ikke rigtigt aktive på Facebook. Efter forløbet blev vi meget aktive på Facebook, hvilket førte til en øget indsats på Instagram, da vi så et potentiale i at knytte disse platforme sammen. Det er sket som et resultat af kurserne.”

Christian Bendixen, Radisson Blu Scandinavia

“De sidste par år har vi brugt LinkedIn til at samle vores kunder i vores netværk og holde os opdateret på deres nyheder. Men nu er LinkedIn også blevet et fast punkt på dagsordenen til salgsmøderne og en fast ugentlig aktivitet til både at pleje kunderelationer og til opsøgende salg. Det er klart noget, vi vil prioritere højere fremadrettet.

Vi havde samlet salgsafdelingen timerne efter kurset og brugte LinkedIns søgeværktøjer, segmenterede og fandt relevante nøglepersoner. Vi søgte konkret efter konferenceplanlæggere, som kunne have brug for mødefaciliteter af høj standard, og tog kontakt via InMail på LinkedIn. Øvelsen ledte faktisk til et salg af en hel dagskonference med 50 mødedeltagere. Derudover har vi stadig flere gode dialoger kørende med potentielle kunder efter den første kontakt fra øvelsen”

Rasmus Nørgaard, Radisson Blu Scandinavia

Kontakt

Hvis du har spørgsmål vedrørerende ErhvervsturismeAkademiet, kan du kontakte VisitAarhus på info@visitaarhus.com.