Eksempel på 2 dages workshop i værtskab

Service og syltede agurker

”Service er ikke nok. Hjertet skal med, hvis vores kunder skal føle sig velkomne.” 

Vi er ikke i tvivl, når vi møder fantastisk service. Den kommer nemlig fra hjertet. Du møder den hos medarbejdere med overskud, som er imødekommende og hjælpsomme, som udviser begejstring og som har hjertet på det rette sted. Succesfulde virksomheder har for længst indset betydningen af god kundeservice, fordi den har en positiv indflydelse på medarbejdernes humør, virksomhedens indtjening og kundernes loyalitet og tilfredshed. 

Workshoppen (2 dage) ”Service og syltede agurker” giver dig værktøjer til at gøre din kontakt med kunderne til en oplevelse, som de bemærker og husker. Du opnår værktøjer til i lige netop dit job at gøre en forskel overfor din virksomheds/afdelings kunder. Tag derfor din leder, kollega m.fl. under armen og sæt fokus på gode kundeoplevelser i netop jeres virksomhed.

 Indholdet på workshoppen er:

  • Skab en sjovere hverdag
  • Service med et smil
  • Jeg gjorde en forskel
  • Succes i din kontakt med kunderne
  • De fire serviceparametre
  • Service, holdning, konsekvens og teamwork
  • Hvad forventer dine kunder af dig?
  • Hvad kunne du tænke dig i kontakten med kunderne?
  • Syltede agurker i din virksomhed
  • Hvordan gør vi det i praksis?
  • Team service tjekket
  • Personlig handlingsplan

Hjemmearbejde
Der vil på kurset være ca. 8 timers hjemmearbejde. 

Træning
Der kan indarbejdes træning efter workshoppen.

Del denne side

Region Midtjylland

ErhvervsturismeAkadamiet

Kontakt

Hvis du har spørgsmål vedrørerende ErhvervsturismeAkademiet, kan du kontakte VisitAarhus på info@visitaarhus.com.